Vincent Gill – ISBN 978-94-92790-43-9 – € 39,99
Verschenen juni 2023.
Dit boek bundelt voor het eerst de 30 belangrijkste lessen uit het digitale vakgebied in één praktisch handboek. Van businessmodel, visual design en usability tot mediaplan, retentiemarketing en conversie-optimalisatie – alle kennis die je nodig hebt om een digital hero te worden.
Het ontwikkelen van een website, webshop of app is een veelzijdig proces waarvoor kennis van verschillende disciplines is vereist: strategie, user research, design, acquisitie, engagement en conversie. In beknopte 30 lessen, verdeeld over 6 delen, leer je alles wat je moet weten over het bedenken, ontwikkelen en verbeteren van digitale producten. Het boek bevat bovendien veel handige templates en inspirerende voorbeelden. En dankzij het slimme Hero Wheel heb je in één oogopslag een goed overzicht van de 30 onderdelen en hun samenhang.
Dit boek geeft studenten, starters en trainees binnen het digitale vakgebied een vliegende start. Met behulp van de 30 essentiële lessen ontwikkel je in no time een stevig fundament. Ook ervaren specialisten kunnen dankzij dit boek snel hun kennis verbreden en daardoor probleemloos samenwerken met andere teamleden en hun rol binnen het team verstevigen. Dit boek is bovendien onmisbaar voor managers die een multidisciplinair team aansturen en het hele traject willen begrijpen en overzien.
Ruim 40 merken, agencies en experts hebben een bijdrage geleverd aan dit boek!
Ga voor meer informatie naar www.digitalhero.cc