Stephen Denning – ISBN 978-94-92790-14-9 – € 26,99
Verschenen in juli 2018, 2e druk!
Agile verovert in rap tempo het bedrijfsleven. Organisaties die Agile Management omarmen leveren meer waarde voor de klant: ze verbeteren de kwaliteit, brengen innovaties sneller op de markt en zijn
beter in staat zich aan te passen aan nieuwe klantbehoeften en technologische ontwikkelingen. Agile is geen bevlieging die wel weer overwaait – we leven in een
tijdperk waarin Agile werken het nieuwe normaal is en de enige manier om in een snel veranderende wereld te overleven.
Dit boek bevat tientallen praktijkvoorbeelden van uiteenlopende bedrijven als Etsy, Barclays, Spotify en Microsoft. Denning introduceert de drie wetten van Agile Management (team, klant en
netwerk) en helpt je een nieuwe mindset te ontwikkelen, belemmeringen te overwinnen en de hele organisatie wendbaarder te maken. Dit boek is niet alleen een handleiding voor
iedere organisatie die Agile in het dna wil krijgen, maar ook een betoog voor een nieuwe manier van werken in de 21ste eeuw waarbij de klant (en niet de aandeelhouder) centraal staat.
“Dit boek is een krachtpatser! Het beste boek dat ik het afgelopen jaar gelezen heb.” – Seth Kahan